Thursday, July 14, 2016

Γράψε την εμπειρία σου για την Ελλάδα.


Μπηκα στην τράπεζα και ο βομβητης της εισόδου απίστευτα δυνατός.


Το λέω στη καινούργια διευθύντρια, απίστευτα ευγενική μου λέει οτι εχω δίκιο και ενημερώνει.


Περιμένοντας τη σειρά μου η μεγάλη οθόνη ακριβως απο πάνω μου δειχνει απίστευτη θάλασσα ιστιοφόρο με τα πανιά κατεβασμένα, η πανέμορφη με το μπικίνι όρθια και μετά ο άλλος όρθιος με μαγιό πιο μακρυά.


Τι το κάνουν το μαγιό ολομόναχοι και τόσο μακρυά απο οτιδήποτε;


Έτσι βρίσκομαι σε μια απο τις τόσες παραλίες με κάποια που της είπα και μου είπε οτι μου αρέσει.


Κάναμε μπάνιο και μετά το σούρουπο άρχισα να την χαϊδεύω και να την φιλάω παντού γυμνή. Δεν πηδηξαμε και έτσι περάσαμε θαυμάσια πολλές ώρες κάτω απο τα αστέρια χωρίς θόρυβο μηχανής και χωρίς απομόνωση σε ένα σκάφος απο το όποιο δεν μπορείς να ξεφυγεις. Και χωρίς τίμημα.


Μια ομορφη τρυφερή αγκαλιά χωρίς κανείς να σου ζητήσει να του πας φορολογική ενημερότητα.



No comments:

Post a Comment