Η χαζομάρα των μικροφωνων έγκειται στο οτι δεν μπορούν να αγνοήσουν τον θόρυβο οπως κανει ο εγκεφαλος μας. [Hollywood]
Ετςι ακομα και ηχογραφηςη με το καλυτερο μικροφωνο ακουγεται σαν χαβούζα σε θορυβώδες κακογουςτο χαμαμ αν δεν ειναι απόλυτα ελεγχόμενη η ακουστική.
Επισεις η ανθρώπινη φωνη μορει να ακουστεί με τόση έμφαση στα μπάσα σαν λάσπη η βόθρος αν δεν αντισταθμιστούν ψυχοακουστικα φαινόμενα οπως, ισοφωνικες καμήλες (καμπύλες) και voice effort curves. [Lowe, Morgan]
Στο προ προηγουμενο post περιγράφεται η εφαρμογή ενος κόλπου απο το βιβλιο του Lou Burroughs της Electro-Voice για μείωση του θορύβου και της ψυχοακουστικης έμφασης του μπάσου στην ηχογραφιςη ανθρώπινης τραγουδιστικής φωνής.
https://euroelectron.blogspot.com/2019/11/2-out-of-phase-shure-sm63-microphones.html
Αναφορές:
Cinema Engineering - Hollywood - (εισαγωγή)
Sound Picture Recording and Reproducing Characteristics - D. P. Lowe, K. F. Morgan - Journal of Society of Motion Picture Engineers
Microphones: Design and Application - Lou Burroughs
No comments:
Post a Comment