To maybe tomorrow - stereophonics έχει μια κατηγορία συγχοδιων που λέγονται
μεγάλες έβδομες.
Παράδειγμα μεγάλης έβδομης ειναι όταν έχουμε μπαςο Ντο και κάπου ψηλά υπάρχει Σι φυσικό. Για να ακουςτει Όμορφα πρεπει κάπου κάποιο άλλο όργανο να παίζει 3η δηλαδή Μι.
Μεγάλες έβδομες έχει το New York - A. keys, to Fresh - Cool and the Gang κτλ.
Το περίεργο ειναι οτι στην χώρα μας έχουν κατα κάποιο τροπο απαγορευτείι ακόμα και απο βιβλία τέτοιες όμορφες συγχορδίες και συςχετιζονται με Jazz μόνο με ολέθριες συνεπιες.
Μάνος Χατζιδακις, Σπανος, Χατζηνασιος, Πλεσας, Κορκολής, Σκυλακάκη, χρησιμοποιούν.
Οι καλοί κλασικοί συνθέτες χρησιμοποιούν μεγάλες έβδομες! πχ Death in Venice - Mahler
Παράδειγμα μεγάλης έβδομης ειναι όταν έχουμε μπαςο Ντο και κάπου ψηλά υπάρχει Σι φυσικό. Για να ακουςτει Όμορφα πρεπει κάπου κάποιο άλλο όργανο να παίζει 3η δηλαδή Μι.
Μεγάλες έβδομες έχει το New York - A. keys, to Fresh - Cool and the Gang κτλ.
Το περίεργο ειναι οτι στην χώρα μας έχουν κατα κάποιο τροπο απαγορευτείι ακόμα και απο βιβλία τέτοιες όμορφες συγχορδίες και συςχετιζονται με Jazz μόνο με ολέθριες συνεπιες.
Μάνος Χατζιδακις, Σπανος, Χατζηνασιος, Πλεσας, Κορκολής, Σκυλακάκη, χρησιμοποιούν.
Οι καλοί κλασικοί συνθέτες χρησιμοποιούν μεγάλες έβδομες! πχ Death in Venice - Mahler
No comments:
Post a Comment