Wednesday, March 20, 2019

Πως να διατηρείται το χνούδι της φωνής σε μια ηχογραφιςη How to preserve the edge of voice on a sound recording


See next today's and other euroelectron posts.


Στα σημερινά και αλλα euroelectron posts. Χνούδι ειναι έκφραση δανεισμένη απο αναφορά της Βίκης.


Το χνούδι διατηρειται (περναει) απο ενα καλο μικροφωνο αλλα καλύπτεται ψυχοακουστικα απο αύξηση μπασων και μεσαίων συχνοτήτων στον εγκεφαλο του ακροατή, επιςεις απο το οτι μπορει να θελουμε να τραγουδάμε σιγα και αβιαςτα, οπως και απο το φαινομενο εγγύτητας, μπουμαριστομπασαδουριστη ακουστική χώρου κτλ.


Το ζητούμενο ειναι επίπεδη (ίδια) απόκριση συχνότητας απο τον εγκεφαλο του παραγωγου στον εγκεφαλο του ακροατή.


Any good microphone passes through the edge or high frequency content of voice. But this may be masked by Fletcher Munson curves, voice effort curves, the proximity effect of directional microphones, boomy acoustics etc.


A gentle slope filter is needed in order to create a flat frequency response from producers brain to listers brain.


Pleiades R,L filters may be suitable for achieving this aim.


See also:


Sound Picture Recording and Reproducing Vharacteristics - D. o. Lowe, K. F. Morgan - Journal of the Society of Motion Picture Engineers










A way to avoid boomy acoustics is bass absorbing panels or recording outdoors. Ένας τρόπος να αποφευχθεί μπουμομπασαριστη ακουστική ειναι ελαστομερες μεμβράνες. See EMI, Columbia, BBC acoustics on euroelectron posts, BBC research department papers, Guilford etc.



No comments:

Post a Comment