Thursday, September 7, 2017

Θα ταίριαζε το What About Now - Daughtry στον Θεμη Αδαμαντίδη;


Θα μπορουςε να εχει εισαγωγή, κατι σαν:


Α  Α  A  s
E   s   D  E
s    s   D  C
-    s   E   D
-    s   s    s
s    s   s   A
B   -   C  B
-    -   C  A
-    -   s   s
E   -  D   E
-    -  D   C
Loop
;


Dummy Lyrics, brainstorm:


Τι για τη ζωή
Μια μαγεία στην ησυχία

Οταν σ'εχω πιο κοντα
Νοιώθω σαν παιδι
Οταν σβήνω τα παλιά
Νοιώθω σαν βροχή


Καθε χάδι σαν χαλί
Που με καλύπτει

Οταν μου μιλάς
Οταν μου γελάς
Ειναι σαν πρώτα
Που ερωτευόμουν


Οταν σε κρατώ   (Γυναίκα τραγουδάει εδώ)
Οταν σου γελώ
Ειναι σαν πρώτα
Που ερωτευόμουν


Μια στιγμή κοντα σου
Κι ανασαίνω
Μια γαλήνη στη σιωπή
Κι αναπνέω


Ενα λουλούδι μαγικο
Μας ενώνει
Ενα σύννεφο καπνό
Δεν αφηνει


Οτι και αν μου πουν
Οςο να γελούν
Εγώ εσένα μονο αγαπάω


Οςο και αν γελούν
Οςό κι αν μισούν
Εγώ για σένα
Είμαι πλασμένη

Καθε κύκλος της ζωής
Με φέρνει κοντα σου
Καθε σημάδι της ψυχής.  (Γυναίκα)
Με κανει δικιά σου


Ειναι σαν όνειρο γλυκό (γυναίκα)
Η ζωή μαζι σου...


Οταν μου γελάς
Οταν τραγουδάς
Ειναι σαν χάδι
Το καθε χάδι


Οταν μου γελάς
Οταν τραγουδάς
Φεύγει για παντα
Καθε παλιά μου


Σε κρατώ... απο το χέρι
Και το μονο που ζήτω
Ενα αστέρι


Η καρδιά μου παει να σπάσει

;
















No comments:

Post a Comment