Εξοικειωθείτε με τα ηλεκτρονικά πριν δοκιμάσετε, λειτουργείτε με δίκη σας ευθύνη.
Θα κατασκευάσουμε τον προ προενισχυτή μικροφώνου Πλειαδες, Pleiades pre preamplifier.
Θελουμε όσο το δυνατόν περισσότερο σήμα με όσο το δυνατόν λιγότερο θόρυβο.
Θα παίξουμε το παιχνίδι όπως με τα πυκνωτικα μικρόφωνα αλλα χρησιμοποιώντας δυναμικό μικρόφωνο. Αν ο Bono των U2 και η Sade και Brian Wilson τραγουδούν στο studio με δυναμικό μικρόφωνο, γιατί όχι και εμείς...
Θα είμαστε κοντά στο μικρόφωνο, για να έχουμε πολύ σήμα και λίγο θόρυβο περιβάλλοντος. Τα μπάσα θ αυξηθούν λόγο του φαινομένου εγγύτητας, αλλα το καλό νέο ειναι οτι το iPad έχει πολύ δυνατό φίλτρο αποκοπής χαμηλών και έτσι θα είμαστε τέλειοι.
Θα χρησιμοποιήσουμε ένα μικρόφωνο υψηλής αντιςταςης εξόδου για να εχουμε πολύ σήμα και να παίξουμε το παιχνίδι όπως και με τα πυκνωτικα. Στα Pleiades πειράματα έχει χρησιμοποιηθεί το Shure Unidyne iii (πριν ονομαστεί SM57), το οποίο έχει μετασχηματιστή με λήψη υψηλής εμπέδωσης, (αντίστασης εξόδου). Αλλιώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έναν εξωτερικό μετασχηματιστή step up μικροφώνου η να κατασκευάσουμε (τυλίξουμε με βερνικωμένο λεπτό σύρμα, λεπτό για το δευτερεύον, λιγότερο λεπτό για το πρωτεύον) έναν state of the art Pleiades transformer με νανοκρυσταλικο τορωιδη πύρινα της Magnetec η αντίστοιχο. Για να τυλίξουμε τις αρκετα πχ, 100:800 τυλίγματα (σπείρες) που μπορεί να χρειαστούμε τυλίξουμε πρώτα το σύρμα σε λεπτό ξύλο κατα μήκος του που μπορούμε να προμηθευτούμε από το Πλαίσιο. Αν δεν συνδέουμε σε iPad αλλα σε άλλη είσοδο μικροφώνου, μπορεί να αρκούν πολύ λιγότερες σπείρες θέλοντας να αντί σταθμίσουμε το φαινόμενο εγγύτητας. Περισσότερα μπορούμε να διαβάσουμε σε αλλα σημεία του ιστολογίου euroelectron και όχι μόνο.
Συνδέουμε την Hi Z έξοδο του μικροφώνου με την πύλη του K117 JFET.
Συνδέουμε μια αντίσταση 220 Ωμ από την πηγή του JFET στη γείωση. Εννοείται στη γείωση συνδέεται και το - του μετασχηματιστή μικροφώνου όπως και η γείωση του iPad που ειναι το ποδαράκι 3 στο βύσμα .
Συνδέουμε την υποδοχή (drain) κατευθείαν στο iPad. Το iPad έχει εσωτερική αντίσταση φόρτου Rd που η μια άκρη της ειναι συνδεμένη σε θετική μικρή τάση, και η άλλη άκρη της στο μεταλλικό μέρος του βύσματος των (ακουστικών-μικροφώνου), βρείτε το pin out του βύσματος του iPad στο internet.
Όλα έτοιμα! Μένει να ηχογραφήσουμε σε ήσυχους χώρους (ηχομονωμενους) και με ηχοαποροφιση για να μην ηχογραφήσουμε και χιλιάδες ανακλήσεων. Η ηχοαποροφιση στα μπάσα που ειναι απίστευτα σημαντική γινεται με πάνελς από ξύλο, η ασφαλτοπανο όπως στην Columbia, η Λινολεουμ κτλ.
Αφού ο χειρότερος ηχομονωτης αλλα ο καλύτερος ηχοαποροφητης ειναι το ανοικτό παράθυρο μπορούμε να ηχογραφήσουμε σε ηςυχη εξοχή, δάσος, παραλία..., προστατεύοντας εμάς και το περιβάλλον...
Θα κατασκευάσουμε τον προ προενισχυτή μικροφώνου Πλειαδες, Pleiades pre preamplifier.
Θελουμε όσο το δυνατόν περισσότερο σήμα με όσο το δυνατόν λιγότερο θόρυβο.
Θα παίξουμε το παιχνίδι όπως με τα πυκνωτικα μικρόφωνα αλλα χρησιμοποιώντας δυναμικό μικρόφωνο. Αν ο Bono των U2 και η Sade και Brian Wilson τραγουδούν στο studio με δυναμικό μικρόφωνο, γιατί όχι και εμείς...
Θα είμαστε κοντά στο μικρόφωνο, για να έχουμε πολύ σήμα και λίγο θόρυβο περιβάλλοντος. Τα μπάσα θ αυξηθούν λόγο του φαινομένου εγγύτητας, αλλα το καλό νέο ειναι οτι το iPad έχει πολύ δυνατό φίλτρο αποκοπής χαμηλών και έτσι θα είμαστε τέλειοι.
Θα χρησιμοποιήσουμε ένα μικρόφωνο υψηλής αντιςταςης εξόδου για να εχουμε πολύ σήμα και να παίξουμε το παιχνίδι όπως και με τα πυκνωτικα. Στα Pleiades πειράματα έχει χρησιμοποιηθεί το Shure Unidyne iii (πριν ονομαστεί SM57), το οποίο έχει μετασχηματιστή με λήψη υψηλής εμπέδωσης, (αντίστασης εξόδου). Αλλιώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έναν εξωτερικό μετασχηματιστή step up μικροφώνου η να κατασκευάσουμε (τυλίξουμε με βερνικωμένο λεπτό σύρμα, λεπτό για το δευτερεύον, λιγότερο λεπτό για το πρωτεύον) έναν state of the art Pleiades transformer με νανοκρυσταλικο τορωιδη πύρινα της Magnetec η αντίστοιχο. Για να τυλίξουμε τις αρκετα πχ, 100:800 τυλίγματα (σπείρες) που μπορεί να χρειαστούμε τυλίξουμε πρώτα το σύρμα σε λεπτό ξύλο κατα μήκος του που μπορούμε να προμηθευτούμε από το Πλαίσιο. Αν δεν συνδέουμε σε iPad αλλα σε άλλη είσοδο μικροφώνου, μπορεί να αρκούν πολύ λιγότερες σπείρες θέλοντας να αντί σταθμίσουμε το φαινόμενο εγγύτητας. Περισσότερα μπορούμε να διαβάσουμε σε αλλα σημεία του ιστολογίου euroelectron και όχι μόνο.
Συνδέουμε την Hi Z έξοδο του μικροφώνου με την πύλη του K117 JFET.
Συνδέουμε μια αντίσταση 220 Ωμ από την πηγή του JFET στη γείωση. Εννοείται στη γείωση συνδέεται και το - του μετασχηματιστή μικροφώνου όπως και η γείωση του iPad που ειναι το ποδαράκι 3 στο βύσμα .
Συνδέουμε την υποδοχή (drain) κατευθείαν στο iPad. Το iPad έχει εσωτερική αντίσταση φόρτου Rd που η μια άκρη της ειναι συνδεμένη σε θετική μικρή τάση, και η άλλη άκρη της στο μεταλλικό μέρος του βύσματος των (ακουστικών-μικροφώνου), βρείτε το pin out του βύσματος του iPad στο internet.
Όλα έτοιμα! Μένει να ηχογραφήσουμε σε ήσυχους χώρους (ηχομονωμενους) και με ηχοαποροφιση για να μην ηχογραφήσουμε και χιλιάδες ανακλήσεων. Η ηχοαποροφιση στα μπάσα που ειναι απίστευτα σημαντική γινεται με πάνελς από ξύλο, η ασφαλτοπανο όπως στην Columbia, η Λινολεουμ κτλ.
Αφού ο χειρότερος ηχομονωτης αλλα ο καλύτερος ηχοαποροφητης ειναι το ανοικτό παράθυρο μπορούμε να ηχογραφήσουμε σε ηςυχη εξοχή, δάσος, παραλία..., προστατεύοντας εμάς και το περιβάλλον...
No comments:
Post a Comment