Tuesday, December 27, 2016

Another Love - Tom Odell στα ελληνικά

κάπως έτσι.


(Unedited)


Θέλω να σε δω
Να σε δω ξανα
Να σε να-νουρισω
Σαν παλιά


Τα δυο σου χέρια
Τα χρωματιστά
Θα στα ζεστάνω
Ξαφνικά


Θέλω να σου στρώσω
Μαγικο χαλί
Να πετάξουμε
Μαζι

Chorus


Μες τη σιωπή
Μες τη σιωπή
Μια καρδιά
Μου τραγουδει (η κατι αντίστοιχο)


Εναλλακτικό chorus

Πιο μακρυα
Πιο μακρυα
Απ τ αστέρια
Πιο μετά


Θέλω να σ αγγίξω
Να σ αγγίξω ξανα
Να σε πάω
Μακρυα


Μες τη βροχή
Μες τη βροχή
Μια καρδιά
Μου τραγουδει


Θέλω να σε νιώσω
Νιώσω στη βροχή
Μια καρδιά μου
Τραγουδει


έλω να σε φέρω ((πάω)
Να σε φέρω εκεί
Που δεν σ έχει
Πάει άλλος κανεις


Θέλω να σου δώσω
Δώσω χίλια φιλία
Σαν αστέρια
Μάκρυνα


Θέλω να σε βρεξω
Βρεξω ξαφνικά
Με δυο δάκρυα
Αλμυρά


(Θέλω να σε δω...)


Σαν όνειρο
Σαν όνειρο
Θα ταξιδέψω
Να σε βρω


Εγώ κσι εσυ
Εγώ και εσυ
Σαν τραγούδι
Στη βροχή






Το παραπάνω ειναι ασουλουπωτο, αν κανεις, καμια θέλει να το κανει πιο οργανωμένο και όμορφο για να γίνει τραγούδι...!






No comments:

Post a Comment