Χάλασε παλι το ραδιόφωνο της Κανελινας και της υπομονετικής χελώνας. Η Κανελινα εξαλη ήταν έτοιμη να το πετάξει. Η υπομονετική χελώνα είπε να κανουν άλλη μια προσπάθεια!
Το άνοιξε και έκανε ξανα κοληση στο σημείο της γείωσης των ακουστικών που το καλώδιο τους χρηςιμοποιηται για κεραία.
Λειτούργησε!
Καθώς συντόνιζαν ακουστικε το αγγελικό μερος με τα φωνητικά της Marinas Sous Peau (Μαρίνα Σου Πω) απο τον Μελωδια.
Της Κανελινας της άρεσε τοςο πολυ που έβαλε τα κλάματα.
https://m.youtube.com/watch?v=g60so9aoRVM
Η υπομονετική χελώνα σχεδόν λιποθύμισε.
Τρέχει η Κανελινα με δάκρυα στα ματια στους σοφούς γλάρους στην παραλια.
Μόλις το άκουσαν απ' το YouTube δάκρυσαν κι αυτοί. Αρχισε να τους παρηγορεί η Κανελινα. " Μην κλαίτε, ήρθα να μου εξηγήσετε γιατι ειναι τοςο ωραιο".
Οι σοφοί γλάροι πανω στον βράχο μεςα στο νερό σκούπισαν τα δάκρυα με τις φτερούγες τους.
Οι σοφοί γλάροι ειπαν οτι ειναι αυτο που αισθάνονται οι ακροατές και ο δημιουργός-οι.
Ομως υπάρχουν στοιχεια που αμέσως ξεχωρίζουν.
1. Η κιθάρα δεν βουίζει στα μπάσα.
2. Τα drums έχουν ηχογραφηθεί με 2 μάλλον μονο μικρόφωνα σε χώρο με ήχοαποροφηςη μπασων, μεσαίων, πριμων που δεν βουίζει. Η τεχνική ηχογραφισης με 2 μικροφωνα ειναι ισως Blumlein απο το όνομα του ηλεκτρονικού μηχανικού της EMI (Electric and Musical Industries) Alan Dower Blumlein που εργαζόταν στο ερευνητικό μετρο CRL (Central Research Laboratories) στο Hayes κοντα στο Λονδίνο. Την ωραια ηχογραφιςη των drums την πήρε η Μαρίνα με πολυ έξυπνη ιδέα απο το YouTube και την έβαλε να επαναλαμβάνεται, (loop η λούπα). Το αναφέρει στην περιγραφή του video της στο YouTube. Πανω σ' αυτη τη λούπα εκτισε αριστοτεχνικά το κοματι. Το κούρδισμα των drums τελειώσει με την τονικοτητα (κλίμακα η σκάλα απο νοτες) του κομματιού που ειναι Μι μινόρε (E minor). Αρχικά λοιπόν αυτα αφήνουν τον εγκεφαλο του ακροατή σε κατάσταση έτοιμη να δεχτεί και τα υπόλοιπα.
3. Η φωνή και τα φωνητικά ειναι αφαλτσα. Αυτο οφείλεται πιθανότατα στην τραγουδίστρια, παραγωγό που ακούει σωστά. Βοηθάει απίστευτα το γεγονός να τραγουδάμε ακουγοντας το κοματι πχ με τα ακουστικά σε χαμηλή ένταση. Οι υψηλές Ακουστικές εντάσεις δημιουργουν στον εγκεφαλο αίσθηση τόνου πιο χαμηλού (προς ύφεση) απο τον πραγματικό. (Sound and Hearing - S.S. Stevens η Ηχος και Ακοη - Εγκυκλοπαιδια Λάιφ - S.S. Stevens)
4. H Τραγουδηστρια δεν φωνάζει αλλα τραγουδάει αβίαστα και ατσιρχτα τις χαμηλές νοτες στις οποίες βρίσκεται η μελωδία. Αυτο ειναι που κανει τη φωνή να ακουγεται δυνατά. [Create Loud Mixes that Sound Great - Sound on Sound]. Αυξάνει ο μέσος όρος του σήματος αφου δεν υπάρχουν τεράστιες αντικειμενικές διακυμάνσεις της δυναμικής περιοχής η της κυματομορφης.
5. Το κοματι με το που ξεκινάει χρηςιμοποιει μεγάλες έβδομες συγχορδίες που κατα λάθος και μάλλον για γραφειοκρατικούς λόγους ειχαν απαγορευτεί στην Ελλάδα. Ετςι ακουγεται προετοιμασμένο ΣΙ στις ψηλές νοτες της κιθάρας ενώ το μπαςο γινεται ΝΤΟ. (Ντο μέχρι Σι ειναι ειναι 7 λευκές νοτες αρα το διάστημα που απέχουν ειναι μεγάλης έβδομης. Η συγκεκριμένη πανέμορφη συγχορδία λέγεται Ντο μεγάλη έβδομη η C major 7th. Ακριβως την ίδια συγχορδία συναντάμε στο Julia - Pavlov's Dog στα φωνητικά, (PLEASE, PLEASE see, how much you mean to me...), στο Nights in White Satin - Moody Blues, (and I love you, yes I LOVE you...). Στο We are the People - Empire of the Sun, (are you gonna LEAVE me now..), στο Beathe - Pink Floyd, (look around and choose your own ground, for LONG YOU LIVE AND HIGH YOU FLY). Η φίλη μας Ντο μεγάλη έβδομη ειναι ΝΤΟ ΜΙ ΣΟΛ ΣΙ, ολα λευκά πλήκτρα. Πως ειναι δυνατόν οι τέσσερις αυτες νοτες μαζι να ακούγονται τοςο ωραια στον εγκεφαλο μας;, θαύμα της ζωής!
Η Κανελινα πετάχτηκε απο τη χαρά της. Στο κανελι κεφαλάκι της πετάχτηκαν προς τα πανω και οι τριχουλες. Το ίδιο και στον λευκό της λαιμό. Της αρέσει πολυ να παιζει με τα τέσσερα ποδαράκια της 4 part harmony, τετράφωνη αρμονία, δηλαδή τέσσερις νοτες μαζι στο Julia - Pavlov's Dog. Στο πιάνο. Στο πανέμορφο σημείο με τα φωνητικά στο δευτερο Please, Please see παιζει με το πιςω της ποδαράκι Ντο και και με τα υπόλοιπα τρεια τεντωμένη Μι, Σολ, Σι πιο ψηλά οπως θα έπαιζε ένας άνθρωπος με το δεξί χέρι. Και στην κιθάρα ειναι πολυ εύκολο να παιχτεί αυτη η συγχορδία. Απλα παίζεται Ντο στην δεύτερη μπάσα χορδή, στην Ρε χορδή παίζεται Μι, και οι λεπτές ειναι ανοιχτές αφου ειναι Σολ, Σι, Μι. Η Κανελινα ομως δυσκολεύεται να παίξει κιθάρα. Δεν μπορεί να την σηκώσει. Ενώ το πιάνο βολεύει. Ανεβαίνει πανω του και παιζει με τα ποδαράκια της 4 part harmony οπως περιγράφεται στο εγχειρίδιο του Bach, Bach Bass Rules που βρήκε στο google. Εκει ανακάλυψε οτι αυτόν τον κώδικα χρησιμοποιούν επιτυχημένες ξεχωριστές συμφωνίες, επιτυχημένα ξεχωριστά pop rock κτλ τραγούδια. Της αρέσει να ανοίγει το ραδιόφωνο και να τζαμαρει ταυτοχρονα με οτι ακουγεται στο πιάνο. Ετςι μαθαίνει τα μυστικά σε πραγματικό χρόνο.
Οι σοφοί γλάροι συνεχίζουν...
6. Το κοματι χρηςιμοποιει 4 κύριες συγχορδίες που επονςλαμβανονται οπως το Careless Wisper - George Michael, Viva la Vida - Coldplay κτλ.
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
Δ
No comments:
Post a Comment